خانومی که شماره دادی
کینه پوش

حالا ما گفتیم راحتیم گفتیم دخترای دورورمونو با چشم برادری نگا می کنیم

اینو هم گفتیم هر چیزی رو منظور نمی گیریم حالا درسته هم که یکی که دلش گرفته باشه بش مشاوره میدم خوشش میاد

دیگه نه این که بیای شماره تو بنویسی برام کامنت خصوصی تلفنی بات حرف بزنم واسه این که خیلی دلت گرفته و از این حرفا

تو الان بری روانشناس هم شماره تلفن همراهشو نمیده که .......... شوما آدرستو دفه بعد بذار میام وبلاگت بت مشاوره میدم

والااااااااا



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت12:20---22 مهر 1392
چخبر مفنگی

یاغی
ساعت17:14---8 مهر 1392
من به هر کی خندیدم

فکر کرد خبریه

با هر کی گرم گرفتم

فکر کرد خبریه

برا هر کی شعر کامنت گذاشتم

فکر کرد خبریه

.

پست غمگین گذاشتم

فکر کردن خبریه

پست لاو گذاشتم

فکر کردن خبریه

........!!!!!!!!!!!!!!

اصلا ریدم به وبلاگ نویسی ...

اون مدیریت وبلاگ من کجاست؟؟؟؟؟؟؟

میخوام جفت وبلاگمو حذف کنم!!!

.

طلب شفا برای یه سری
پاسخ: خخخخخخ بذار فک کنن خبریه بابا همشون به مدیریت وبلاگت ارزش نداره


ی درداره مونث
ساعت15:44---8 مهر 1392
ههههههخ



جـــــــدــــ ی؟؟؟



بابا



برادر من عکستو گذاشتی خاطر خواه پیدا کردی



چرا اینکارارو میکنی



بابا نپــریـــــــــــــا


مواظب خودت باش
پاسخ: پاکشون می کنم الان


دلارام
ساعت2:59---8 مهر 1392
آآآییییییی دلممممم
پاسخ: :)))))))))


faezeh79
ساعت17:52---7 مهر 1392
سلام شبح هه هه هه وا په چه کاریه این میکنه راستی از طرفت برو تو وبلاگم ببین در میاداز مدریت باشه
پاسخ: اوکی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|